• slidebg1

• slidebg1

سالها تجربه درمان لنف ادم

مختصری از فیزیوتراپی سارلی

موسسه فیزیوتراپی سارلی توسط فیزیوتراپیست سعیده سارلی در سال 1392 جهت ارائه خدمات کاملاً حرفه ای فیزیوتراپی و لنف ادم تاسیس گردیده است

گواهینامه ها و افتخارات

ما متخریم در طی سالیان متمادی فعالیت پی در پی توانسته ایم با موفقیت مدارک و گواهینامه های مختلف دانشگاهی و علمی معتبر کسب نموده ایم

اهداف و چشم انداز ها

استفاده از سامانه های نوین ارتباطی، موجب شده است تا در تمام ساعات شبانه روز به ارائه خدمات اورژانسی به بیماران عزیز نموده وآنها راپشتیبانی نماییم

فیزیوتراپی قبل و بعد از جراحی

فیزیوتراپی قبل از عمل جراحی با کمک تمرین درمانی و تجهیزات تخصصی در کنار کنترل درد، بهبود تحرک و افزایش استقلال فردی، پیشگیری از دیگر مشکلات اسکلتی و عضلانی در این مرکز انجام می پذیرد. فیزیوتراپی پس از عمل جراحی توسط متخصص فیزیوتراپی از روش های مختلف به منظور کمک به بیمار برای بازگشت به شرایط فیزیکی مناسب و بهبود آسیب دیدگی و نیز توانبخشی بیمار در مرکز فیزیوتراپی سارلی انجام می گیرد.

درمان دردهای اسکلتی

فیزیوتراپی شیوه‌ای از درمان بیماری‌ها و اختلالات عصبی-ماهیچه‌ای-اسکلتی با استفاده از تجهیزات مکانیکی، جریان‌های الکتریکی، مانورهای دستی، تمرینات ورزشی و عوامل فیزیکی دیگر است. در این روش‌ها از ورزش، نور، پرتوهای فرابنفش و مادون قرمز، گرما، سرما و لیزر استفاده می‌شود. فیزیوتراپی حیطه‌ای از پزشکی است که هدف آن پیشگیری از بیماری‌ها، درمان،توان‌بخشی و بالا بردن سطح سلامت است

الکتروتراپی، مکانوتراپی و لیزرتراپی

هدف از درمانهای فیزیوتراپی در بیماری بلز برگرداندن عملکرد عصب و عضلات صورت می باشد که به طرق تمرین درمانی صورت برای فلج بلز، تحریک الکتریکی، ماساژ دستی و لیزر درمانی انجام می گیرد.

درمان پوکی استخوان

درمان و پیشگیری از پوکی استخوان در افراد مستعد شامل تغذیه و رژیم غذایی مناسب، مصرف کلسیم و ویتامین D و دارو تحت تجویز پزشک و ورزش های تحملی و تعادلی و تغییر سبک زندگی تحت نظر فیزیوتراپیست نقش مهمی در کاهش احتمال شکستگی و حفظ تراکم استخوانی در بین افراد مسن دارد.

درمان سردرد و فلج بلز صورت

فیزیوتراپی در سردردهای گردنی (سردرد سرویکوژنیک) به عنوان بهترین درمان مطرح است. اگر علت سردرد ناشی از مشکلات عضلات گردن بیمار باشد، فیزیوتراپیست می‌تواند با تمرینات و مانور‌های خاص فیزیوتراپی و آموزش نرمش های مرتبط و نحوه صحیح قرارگرفتن گردن در کارهای روزمره بیمار را درمان کند.

درمان دیسک کمر و گردن

هدف از فیزیوتراپی و درمان دیسک کمر و گردن، کاهش درد و التهاب وارده بر روی اعصاب اطراف مهره ها، اصلاح وضعیت بدن به منظور کاهش فشار از روی مهره ها، تمرینات تقویتی عضلات ضعیف، تمرینات کششی عضلات کوتاه شده و همچنین اموزش های لازم جهت تغییرسبک زندگی و کاهش فشار های مداوم بر روی دیسک ها به منظور پیشگیری از عود بیماری می باشد.

خدمات درمان لنف ادم

در این موسسه علاوه بر خدمات فیزیوتراپی، تشخیص و درمان لنف ادم همگام با کشورهای پیشرفته انجام می شود و خدمات درمان استاندارد لنف ادم شامل موارد زیر توسط فیزیوتراپیست مجرب و دارای گواهینامه بین المللی درمان لنف ادم به بیماران ارائه می گردد.